a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Webinár: Ako najlepšie poznať svojich zákazníkov na webe v roku 2022?.

Zistite ako cieliť reklamu pre vaše podnikanie

Robiť len samotné marketingové kampane nestačí. Aby sa nám investovaná energia a náklady na kampaň oplatili, je dobré vedieť, čo nám kampaň priniesla. Napríklad, koľko nových návštevníkov prišlo na náš web, koľko z nich nám zavolalo, napísalo email či odoslalo kontaktný formulár. Pri pravidelnom vyhodnocovaní týchto informácií, zistíme, či sme našu kampaň pripravili atraktívne a zacielili na to správne publikum alebo či to nabudúce neskúsiť trošku inak. 

V našom ďalšom webinári sa budeme venovať práve nástroju na monitorovanie vašej webovej stránky – Google Analytics od Googlu. Ukážeme si, aké základné nástroje nám ponúka a ktoré čísla sa oplatí sledovať. Navyše, si v ňom ľahko nastavíme merateľné ciele, aby sme zistili, či nám daná kampaň priniesla očakávané výsledky.  

Ak si nie ste istí, či dobre poznáte svojich zákazníkov, vďaka analytickým nástrojom zistíte aj to aké vekové skupiny a z akých častí sveta váš web navštevujú či odkiaľ sa o ňom dozvedeli. Dáta vám tiež ukážu akým záujmom sa návštevníci vašich stránok venujú, čo vám rovnako pomôže pri vytváraní ďalších reklamných kampaní atraktívnych pre vašich zákazníkov.

Ak aj nemáte radi tabuľky, grafy a čísla, naši dvorní odborníci pre platenú reklamu, distribúciu a analytiku Viktor Baltes a Viliam Tkáč, vám túto oblasť vysvetlia čo najzrozumiteľnejšie a ukážu pomocou jednoduchých krokov ako na to. 

Obsahovo sa na webinári budeme venovať týmto štyrom oblastiam:

  • predstavíme si Google Analytics ako nástroj na vyhodnocovanie a optimalizáciu kampaní, ukážeme si ako ho nastaviť a čo ponúka;
  • povieme si o tom, ako začať s meraním zákazníkov, ako efektívne odsledovať návštevníkov webu a určiť, ktorí sú tí cieľoví a ako sa na nich zamerať;
  • zistíme, čo sú ciele v Google Analytics, prečo je dôležité ich merať a ako ich rozdeliť vzhľadom na zákazníkov;
  • ukážeme si ako nastaviť vlastné ciele na sledovanie a ako na základe nich vyhodnocovať marketingové aktivity.

Na záver webinára radi zodpovieme vaše otázky, ktoré nám môžete klásť do chatu počas celého trvania webinára.

Nezabudnite sa prihlásiť ešte dnes – webinár vysielame naživo už 24. februára 2022 o 17:00 na YouTube. Po prihlásení obratom obdržíte odkaz na live prenos. 

Tešíme sa na vás 🙂

Prihláste sa

Vyplnením formulára sa prihlásite na webinár.

Dátum: 24. február 2022
Čas: 17:00

Viktor Baltes

PPC špecialista

Ing. Viliam Tkáč

Distribučný manažér

Pozrite si predošlé webináre