a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Camelot Košice

  /    /  Camelot Košice

Camelot Košice

Camelot Pilsner Pub & Medieval Restaurant predovšetkým Košičanom asi predstavovať netreba. Sme naozaj radi, že môžeme pracovať práve na takomto projekte – spojení kvalitného piva Pilsner Urquell a dobovej reštaurácie. Je tá reštaurácia ale naozaj taká temná a stredoveká? Poďte to spolu s nami objaviť.

 

Keď sme začínali pracovať na stratégii pre Camelot, ako jeden z cieľov sme, samozrejme, spoločne s majiteľmi tohto podniku usúdili, že tematika stredovekej reštaurácie je už mierne out, zároveň však tvorí podstatnú časť tradície a autenticity podniku. Preto sme ju nechceli úplne vymeniť – iba sme sa ju jemne snažili pozdvihnúť do modernej podoby. Aké boli naše kroky?

#1 vytvorenie moderného webu

Podobne, ako pri partnerskom podniku Pivovar Hostinec, aj tu sme ako dôležité vnímali vytvorenie modernej, no najmä funkčnej webovej stránky, kde všetci hostia Camelotu nájdu aktuálne informácie, denné či à la carte menu, informácie o otváracích hodinách a takisto sme zaviedli možnosť rezervácie priamo cez web. Jednoduché a funkčné prostredie pre manažérku prevádzky, rovnako ako aj pre hostí umožňuje pohodlnú rezerváciu kdekoľvek, jedinou podmienkou je logicky, pripojenie na internet. Rezervácie sú presné a automaticky prepájané s mailovou schránkou, čím sa výrazne uľahčuje komunikácia a zrýchľuje sa celý proces. Ďalším krokom bude vytvorenie jazykovej mutácie, takže nezaháľame – naopak, máme ďalšie plány, ako tento web ešte naďalej zlepšovať.

#2 komunikácia na mesačnej báze

Sme ľudia a sme naprogramovateľní. Preto aj veľké reťazce fungujú na pravidelnej báze, v ktorej nám zasielajú letáky, akcie, ponuky. Ten istý princíp – vytovrenie zvykovej slučky – sme sa snažili implementovať aj pre tohto nášho klienta. Spoločne sa každý mesiac radíme a pripravujeme nový mesačný špeciál, ktorý (keďže ide o gastro prevádzku) opierame o dostupné suroviny a sezónnosť potravín, keďže jedným z nosných pilierov kvalita je práve čerstvosť a lokálnosť dodávateľov. Či už ide o husacie hody na jeseň, alebo lákavý streetfood počas jari, všetko je dôkladne pripravené. Za nás, samozrejme, mimo reštauračnej kuchyne – našimi ingredienciami sú pútavé grafické vizuály, dobré a chytľavé claimy, no a, samozrejme, výber správnych kanálov. Intenzívne pracujeme aj napríklad s Google My Business tohto klienta, kde samotní zákazníci radi zverejňujú recenzie, ktoré pomáhajú k efektívnej spätnej väzbe. Sociálne siete žijú pravidelnou a cielenou komunikáciou, kde zákazníkov motivujeme napríklad aj súťažami. Nesmú chýbať fotky personálu a zábava popri tom všetkom!

#3 nové menu

Vzhľadom na to, že sme sa z Camelotu snažili urobiť do istej miery moderný podnik, potrebovali sme takýto refresh aplikovať aj na menu. Je to totiž jedna z prvých vecí, ktoré sa zákazníkom dostanú do rúk a kde máme šancu zapôsobiť. Menu – namiesto obyčajného jedálneho lístka – sme vytvorili pútavo, s dôrazom na modernosť a vzdušnosť. Zvolili sme ľahký, katalógový dizajn a z nudnej ponuky jedál urobili zaujímavé okienka s fun facts o daných chodoch, ingredienciách a lokálnych zaujímavostiach. Nechýbajú ani príhovory od CEO či pridaná hodnota v podobe oceneného výčapného v súťaži Master Bartender. Takéto médium – aj napriek tomu, že je offline – výrazne dokáže pomôcť v budovaní brandu a komunikácie jedinečnosti finálnemu zákazníkovi.

#4 nosiče v exteriéri

Camelot ponúka aj mnoho využiteľného reklamného priestoru práve vo svojej kamennej prevádzke – alebo blízko nej. Preto sme sa rozhodli túto možnosť využiť. Pri reštaurácii Camelot sa totiž nachádzajú reklamné nosiče, ktoré sme chceli aktualizovať a nahodiť ich do moderného šatu. Predsa len, z nášho pohľadu je dôležitá uniformita komunikácie. Nechceli sme mať teda super duper vymakaný web a moderné, vzdušné menu, pričom by pred prevádzkou stála tabuľa, ktorá nikoho nezaujme. Sadli sme si preto s grafikmi, v spolupráci s agentúrou sme tieto nosiče zmerali, vybrali vhdoné materiály a vytvorili vizuály, ktoré dodávajú pridanú hodnotu pre okoloidúcich, rovnako ako pre zákazníkov.

#5 špeciálne akcie

Gastro skrátka musí využívať to, čo sa deje v našich kalendároch a životoch. Preto sme radi, ak sa môžeme vyhrať aj v rámci špeciálneho eventu či akcie. Takýmto príkladom bolo napríklad víkendové valentínske menu, v ktorom sa nám podarilo vybookovať celý podnik. Moderný šmrnc vo vizuáloch, chutné jedlá a dobrá komunikácia na rôznych kanáloch, tam, kde sa nachádzajú potenciálni záujemcovia sa spojili, aby sme spoločne s naším klientom dosiahli vytúžený cieľ.

Klient:

Camelot Košice

Kategória:
Dátum:
0