a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Dokelu

Dokelu

Tento projekt je naším dieťaťom. Je náš. My nie sme len obyčajná online marketingová agentúra. Náš tím sa skladá z ľudí, ktorí reálne riadili biznis alebo ho tvorili. A to zostalo hlboko zakorenené v našej DNA, aj v DNA ZOOMZOOM. Vzhľadom k našim skúsenostiam a víziám, nechceme našim klientom len radiť ako viesť marketing a podnikanie, ale to aj reálne z našej strany vykonávať. Dali sme si zadanie – vytvoriť správny koncept bistra, ktorý by bol in, jedinečný a náš. Zhodli sme sa na šalátovom bistre Dokelu freš šalát bistro. Ako sme ho vytvorili?

#1 Podnikateľský plán a realizovateľnosť

Na začiatku všetkého je jedna veľká analýza, ktorú sme spolu s kolegami vytvorili. Pozreli sme sa na stravovacie prevádzky v Košiciach, na Slovensku a vo svete so zadaním nájsť tzv. Modrý oceán. Niečo, čo tu ešte nie je a môžeme v tom byť jedineční. Pod dlhšom uvažovaní a analýze trhu sme prišli na nápad zrealizovania freš šalátového bistra. A tak sme sa pustili do práce. Na začiatku je dôležité mať biznis plán a presný predpoklad realizovateľnosti. Na základe uvedeného plánu a predpokladov sme sa pustili do projektu šalátového bistra. Nemali sme vôbec nič. Vedeli sme však, že to chceme urobiť.

#2 Vytvorenie značky

Značka je dôležitá. Musí zosobňovať Vaše podnikanie. Vyvolávať vo Vašich zákazníkoch emóciu, otázku, dôveru, vzťah či čokoľvek iné, s čím sa bližšie identifikujete. Z toho dôvodu sme začali tvoriť značku, na ktorej sme si dali záležať. Nebolo to jednoduché. Vzniklo viacero variantov, ktoré sme postupne testovali, menili či zamietali. Nakoniec z toho vznikla značka Dokelu. Je hravá, je freš, je in. Je spojením toho najpodstatnejšieho v našom produkte – zeleniny a hravosti zároveň. Povedali sme si> prečo nie?! Začali sme s tvorbou loga a jeho osobitého vizuálu. Chceli sme, aby si túto značku ľudia obľúbili, vyhľadávali ju, hrali sa s ňou a zabavili sa.

#3 Tvorba produktov a komunikačných kanálov

Tvorba produktov stála rovnako na nás. Začali sme sa hrať s produktami, ktoré by sme chceli na trh priniesť, a to zdravé a chutné šaláty. Robili sme si prehľad v jednotlivých ingredienciách, dresingoch a svetových kuchyniach tak, aby sme doniesli zákazníkom rýchle a chutné šaláty. Podarilo sa nám vytvoriť chutný Cézar šalát, Kozí syr flambé, Karma Kormu či Kus Kura, Kus Kus. Hravosť – ako v našej značke, tak aj v produktoch a ich názvoch ostala. Ku komunikácii značky sme vytvorili jej osobitý vizuál, webovú stránku, na ktorej si ľudia môžu objednať svoj šalát na presný čas a dátum. Spustili sme ako prví v Košiciach pick-up point pre naše šaláty. Naši zákazníci si z pohodlia kancelárie alebo domova objednajú šalát, ktorý si už len vyzdvihnú, a nemusia tak čakať v rade.

#4 Spravovanie kampaní a komunikácie

Pre Dokelu freš šalát bistro tvoríme všetko. Od fotenia produktov, displejov, menu, plagátov – no skrátka všetko. Je to naša zábava. Pri každej zmene nášho sortimentu vychádzame z dát: čo naši zákazníci chcú, čo nechcú, aké prichádza obdobie a čo očakávajú. Na základe toho nastavíme produkty, pre ktoré prichystáme komunikačnú kampaň na podporu predaja. Sústreďujeme sa na rôzne komunikačné kanály ako zobrazovacia kampaň na webe, komunikácia na Facebooku, tvorba kupónov a súťaží (napríklad o mesiac alebo týždeň šalátov zdarma). Tvoríme a vymýšľame nové spôsoby toho, ako komunikovať a hrať sa s naším zákazníkom.

Kategória:
Dátum:
0