a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Včelnica Kondáš

  /    /  Včelnica Kondáš

Včelnica Kondáš

Včelnica Kondáš je malá včelnica z Košíc, ktorú vedie Peter Kondáš. Prečo sme spolu začali spolupracovať? Pán Kondáš strávil čas na dvoch včelích farmách v Austrálií a na Novom Zélande. Z blízka tak mohol sledovať, ako sa pracuje s 1 000 až 2 500 včelstvami, pričom svoje skúsenosti teraz pretavuje do svojej verzie košického zlatého pokladu. Každá kvapka dobrého medu od jeho včiel predstavuje roky skúsenosti, množstvo driny, ale aj lásku k prírode. Potreboval však pomôcť s formou prezentácie svojich kvalít.

 

Vo svete, kde prírodné a bio – eko – raw produkty sú veľmi trendy a populárne, môže byť aj včelnica veľkým hitom. Po našej analýze Včelnice Kondáš vysvitlo, že sa takejto šance naozaj môže chopiť. Kde boli teda (z nášho pohľadu) najviac kľúčové miesta celého projektu?

#1 správne fungovanie eshopu

Keďže web s dobre optimalizovaným používateľským rozhraním je alfou a omegou, nosným kmeňom celého stromu online marketingu, začali sme svoju prácu práve tam. Web Včelnice Kondáš sme zjednodušili, implementovali sme jednoduchý eshop, ktorý je jednoduchý na používanie pre zákazníkov a zároveň prehľadný pre manažment objednávok pre pána Kondáša. Graficky sme ho vyladili, aby tvoril jednotu s identitou značky Včelnica Kondáš a pravidelne ho napĺňame aktuálnym obsahom v podobe článkov a blogov. Tým si stránka udržiava dobrý rating vo vyhľadávačoch a pomáha jej zobrazovať sa na vyšších priečkach aj bez platenej reklamy, čím šetríme náklady klienta.

#2 nedostatočne rozvinuté produktové rady

Čo by ste čakali, že včelnica ponúka? Samozrejme, medzi produktmi pána Kondáša sme našli rôzne druhy medov – agátový, lipový, medovicový, na aký si len spomeniete. Dokonca v jeho ponuke nechýbali ani medové sladkosti, a to pastovaný med v spojení s kakaom, škoricou či liečivým zázvorom. Nám sa to však zdalo málo a vedeli sme, že jeho biznis môžeme posunúť ešte o level vyššie. Navrhli sme teda zaradenie nových produktov, a to takých, ktoré by v sebe niesli dávku luxusu. Tak sa zrodil med s plástom – Favus Mellis, dodávaný v priehľadných obaloch, aby kúsok prírody vo vnútri naplno vynikol. Novinkou je aj Medovina Barrique, zrejúca v špeciálnych barikových sudoch, ktoré tento kráľovský nápoj zahaľuje do plášťa exkluzivity. Pustili sme sa aj do miešania a spolu s praktickými skúsenosťami pána Kondáša sme vytvorili špeciálny produkt Ambrosium určený predovšetkým pre športovcov a aktívnych ľudí, a tiež Medový cerát – spojenie včelích ingrediencií, ktoré poteší nadšencov prírodnej kozmetiky a liečiv.

#3 obalový marketing

Už keď sme sa pustili do prerábky e-shopu, vedeli sme, že produkty musia byť nielen dobre roztriedené, kvalitné, ale v neposlednom rade aj vizuálne pekné. Navrhli sme preto nové obaly pre produkty Včelnice Kondáš, ktoré pôsobia vo všetkých radoch jednotne a pomáhajú brandingu tejto značky na trhu. Chceli sme skrátka docieliť, aby každý, kto vezme do ruky fľašu našej medoviny či pohár nášho medu vedel, že drží práve kúsok práce z Včelnice Kondáš. Spojením analýzy a kreatívy sme navrhli aktuálne obaly, ktoré predstavujú moderný a zároveň jedinečný zážitok – aj vizuálne. 🙂 Na obaly sme dodali chuťový profil daného medu, aby sa zákazníci ľahko zorientovali v tom, aký med si vlastne kupujú. K tomu pomáhajú aj ďalšie podporné informácie, ktoré sme sa snažili zahrnúť. Na obal sme dodali kontaktné údaje, sociálne médiá, webovú stránku tak, aby ho zákazník vnímal ako prémiový produkt a mohol sa o ňom dozvedieť viac. A keďže sme sa chceli dostať aj na pulty kamenných prevádzok, ktoré ponúkajú exkluzívny sortiment (napríklad Fajne potraviny, prevádzky Kubbo Select a podobne), potrebovali sme elegantne dodať aj EAN kód. To sme vyriešili funkčne – a zároveň tematicky – pridaním ikonky včeličky. Ako sme spomínali, trendy je aktuálne aj raw a prírodný sortiment. Na obaloch sme tento fakt preto zahrnuli do ľahko čitateľných ikoniek, ktoré zdôrazňujú pridanú hodnotu daných produktov.

#4 marketingová stratégia a stratégia komunikácie

Na základe analýzy, intenzívnej komunikácie s klientom a snahy o pochopenie tohto biznisu sme vytvorili najprv marketingovú stratégiu. Považujeme ju za akési noty, návod, podľa ktorého postupujeme ďalej. Zlúčili sme skúsenosti pána Kondáša spolu s trendami vo vyhľadávaní navrhli menšie aj väčšie kampane. Kde sa nachádzajú potenciálni zákazníci? A ako ich vieme osloviť? Aktívna komunikácia na sociálnych sieťach, vyhľadávacie kampane pre tematické kľúčové slová, spolupráca s influencermi, rovnako ako aj pravidelný e-mail marketing – skrátka, vizuálne aj tematicky ucelené kampane na všetkých vhodných kanáloch s presným timingom docielili, že sme nášmu klientovi zvýšili nielen povedomie o jeho značke, ale aj obraty. A o to ide – pomáhame klientom rásť.

 

Klient:

Včelnica Kondáš

Kategória:
Dátum:
0