a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Masáže Jakub Košice

  /    /  Masáže Jakub Košice

Masáže Jakub Košice

Náš klient Jakub nás oslovil s požiadavkou, že by sa chcel osamostatniť a otvoriť si vlastné masérske štúdio a bol by rád, aby sme mu pomohli so začiatkom a nájdením nových klientov. Zadanie bolo jednoduché: mať dostatok klientov na to, aby mohla jeho nová prevádzka fungovať, a kde by svojim klientom poskytoval miesto pokoja a relaxu od stuhnutých svalov, dlhého sedenia v kancelárii či zranení. My máme radi výzvy, tak sme ju prijali.

#1 Analýza a stratégia

V prvom rade sme si s naším klientom sadli a prebrali sme s ním veľmi dôkladne jeho cieľ a možnosť zrealizovania. Zároveň sme vykonali analýzu zákazníkov, aby sme ich poznali a vedeli, prečo chodí uvedená zákaznícka skupina na masáž, aké sú jej problémy a potreby, kde vyhľadáva masáž, a čo je pri jej rozhodovaní dôležité. Rozdelili sme základné zákaznícke skupiny a začali pracovať na možnostiach ich oslovenia. Zároveň sme si uvedomovali skutočnosť, že v začiatkoch akéhokoľvek biznisu ste sám a musíte byť veľmi efektívny. Preto bolo naším zadaním aj to, ako nášmu klientovi pomôcť, aby dokázal obslúžiť vysoké množstvo zákazníkov. Na základe uvedeného sme sa zhodli na stratégii.

#2 Tvorba webovej stránky a spôsobu predaja

Vytvorili sme základný komunikačný kanál, kde je predstavenie nášho klienta tak, aby bol pre svojich potenciálnych zákazníkov uveriteľný. Nechceli sme pôsobiť ako masážne štúdio, ale ako konkrétny masér, ktorý sa postará o Váš relax. Spravili sme skvelé fotografie a základnú webovú stránku, na ktorej náš zákazník nájde všetko, čo potrebuje o Jakubových službách, či to, čo často ľudí naozaj zaujíma: cenník. Zároveň sme vytvorili spôsob objednávania klientov na presnú masáž a čas. V danej činnosti sme chceli vyjsť v ústrety zákazníkom pri uponáhlanom živote, a preto sme im poskytli možnosť objednať sa online bez iných komplikácií. Uvedené riešenie zároveň pomáha nášmu klientovi v tom, aby nemusel dvíhať telefóny a objednávať svojich zákazníkov, ale venoval sa len svojej milovanej práci. Alebo vlastne – koníčku? 🙂

#3 Nastavenie komunikačných kampaní a kanálov

Pri akomkoľvek začiatku podnikania musíte dať o sebe vedieť. Po vytvorení predpokladov na komunikáciu sme vytvorili rôzne kampane pre rôzne zákaznícke skupiny, ako napr. ľudí v kanceláriách, tehotné ženy či športovcov, a oslovovali sme ich s ponukou masáže. V priebehu pol roka od spustenia sa nám podarilo dospieť k viac ako 60 % vyťaženosti pracovného času klienta, čo vnímame ako veľký úspech. S klientom dané výsledky neustále vyhodnocujeme a pracujeme na tom, aby sme získali väčšie množstvo spokojných – a najmä vracajúcich sa – zákazníkov.

Klient:

Masáže Jakub

Kategória:
Dátum:
0